Liity jäseneksi - se kannattaa

Liittymällä diabetesyhdistyksen jäseneksi liityt samalla Diabetesliittoon.
Jäseneksi liittymisen voi tehdä täyttämällä liittymislomakkeen Diabetesliiton sivuilla (siirry lomakkeelle tästä) tai soittamalla Diabetesliiton jäsensihteereille, p. 050 310 6611 / Anneli Jylhä tai p. 050 310 6612 / Juha Mattila (arkisin klo 9-15)

HUOM! Jos olet joskus aiemmin ollut jäsen, älä täytä liittymislomaketta, vaan ota yhteyttä jäsensihteeriimme.

Alle 15 -vuotiaan puolesta varsinaiseksi jäseneksi merkitään huoltaja.

Yhdistyksemme jäsenmaksu vuonna 2018 on 15 euroa. Diabetesliitto lähettää jäsenmaksulaskun liittymiskuukauttasi seuraavan kuukauden aikana. Mutta jos liityt loppuvuodesta, jäsenmaksulasku postitetaan vasta seuraavan vuoden tammikuussa.

Uusi jäsenmaksunsa maksanut jäsen saa Diabetes-lehden maksutta liittymisvuoden loppuun saakka (liittymisedun voi saada vain kerran, ensimmäistä kertaa liittyessään). Loka-, marras- ja joulukuussa liittyneet jäsenet saavat Diabetes-lehden maksutta liittymisajankohdasta alkaen seuraavan kalenterivuoden ajan. Seuraavina vuosina uusi jäsen voi tilata Diabetes-lehden edulliseen jäsenetuhintaan (14 € v. 2018).

Pieksämäen Seudun Diabetesyhdistys ry