Jäseneksi liittyminen ja muut jäsenasiat

Pieksämäen Seudun DIabetesyhdistyksen jäsenasioista vastaa jäsenasioidenhoitaja Marja-Liisa Jäppinen, marjaliisa.jappinen56@gmail.com tai p. 040 510 4347 (myös tekstiviesti)

Liittymällä diabetesyhdistyksen jäseneksi liityt samalla Diabetesliittoon.

Jäseneksi liittymisen voi tehdä täyttämällä liittymislomakkeen Diabetesliiton sivuilla (siirry lomakkeelle tästä) tai soittamalla Diabetesliiton jäsensihteereille, p. 050 310 6611 / Anneli Jylhä tai p. 050 310 6612 / Juha Mattila (arkisin klo 9-15)

HUOM! Jos olet joskus aiemmin ollut jäsen, älä täytä liittymislomaketta, vaan ota yhteyttä jäsenasioidenhoitajaamme Marja-Liisa Jäppiseen.

Alle 15 -vuotiaan puolesta varsinaiseksi jäseneksi merkitään huoltaja.

Yhdistyksemme jäsenmaksu vuonna 2019 on 17 euroa. Diabetesliitto lähettää jäsenmaksulaskun liittymiskuukauttasi seuraavan kuukauden aikana. Mutta jos liityt loppuvuodesta, jäsenmaksulasku postitetaan vasta seuraavan vuoden tammikuussa.

Uusi jäsenmaksunsa maksanut jäsen saa Diabetes-lehden maksutta liittymisvuoden loppuun saakka (liittymisedun voi saada vain kerran, ensimmäistä kertaa liittyessään). Loka-, marras- ja joulukuussa liittyneet jäsenet saavat Diabetes-lehden maksutta liittymisajankohdasta alkaen seuraavan kalenterivuoden ajan. Seuraavina vuosina uusi jäsen voi tilata Diabetes-lehden edulliseen jäsenetuhintaan (15€ v. 2019). Diabetes-lehden normaali tilaushinta on 40€/vuosikerta.

Pieksämäen Seudun Diabetesyhdistys ry